Warsztaty i serwisy samochodowe rosną jak grzyby po deszczu. Nic dziwnego – w końcu aut na polskich drogach sukcesywnie przybywa. Kiedyś normą był jeden samochód w rodzinie, dziś coraz częściej swoje auto ma każda osoba. Mobilność i niskie ceny używanych aut przekładają się zatem nie tylko na większe natężenie ruchu, ale też większe zapotrzebowanie na serwisy samochodowe. Popyt rodzi podać, jednak jak wystartować na rynku z nowym serwisem i przebić się przez konkurencje? Potrzebna jest dobra reklama! W artykule przedstawiamy 3 sposoby na rozreklamowanie nowego warsztatu.

Ulotki reklamowe

Stary, sprawdzony sposób. Druk ulotek najlepiej zamówić w drukarni internetowej, która oferuje tanie drukowanie, a zatem niższe ceny, możliwość dostawy pod drzwi i kompleksowa obsługa (od projektu do realizacji) sprawiają, że druk ulotek jest niezwykle opłacalny. Ulotki możesz rozdać na osiedlu, w którym znajduje się warsztat lub zostawić w skrzynce pocztowej.

Reklama na Facebooku

Obowiązkiem w dzisiejszych czasach jest profil firmy na warsztatu. Dziel się codziennymi sprawami, chwal naprawami i zainwestuj w dobry aparat, którym uwiecznisz wszystkie swoje sukcesy. Na Facebooku możesz również reklamować warsztat w formie płatnych postów targetowanych na określoną grupę docelową.

Marketing szeptany

Mów o swojej firmie każdemu! Panie w sklepie spożywczym, znajome żony, kwiaciarki – wszystkie osoby, które w swojej pracy mają kontakt z innymi ludźmi powinny dowiedzieć się o twoim warsztacie.

 

Dodaj komentarz